قایق دراگون در جاده ابریشم


+ کاهش وزن بدون رژیم

بدون رژیم ،2250 گرم وزن خود را طى یک ماه کم کنید؟

فعالیت خود را طوری بالا ببرید که این مقدار کالری را بسوزانید .این مقدار کالری شاید به نظر زیاد برسد اما شما می توانید این مقدار کالری را در طول یک ماه با استفاده از یک سری وعده‌های ساده و ملایم و ورزش سبک آن را از دست بدهید .



فعالیت خود را طوری بالا ببرید که این مقدار کالری را بسوزانید .این مقدار کالری شاید به نظر زیاد برسد اما شما می توانید این مقدار کالری را در طول یک ماه با استفاده از یک سری وعده‌های ساده و ملایم و ورزش سبک آن را از دست بدهید .

حالا چطور این کار را انجام دهید:

1.روزانه به جای شیر 3% چربی شیر بدون چربى استفاده کنید .با این کا شما 2400 کالری را حذف می‌کنید.

2.روزانه یک ساندویچ اوپن بخورید منظور از اوپن یعنی نان طرف دیگر ساندویچ را بردارید برای ساندویچ‌هایی که با نان ساندویچی درست میشود.البته به مقدار مواد چیزی اضافه نکنید ،‌ همان مواد سابق را برای ساندویچ استفاده کنید با این کار شما 3000 کالری را حذف می کنید .

3.پانزده  دقیقه پیاده روی را به هر بهانه ای به برنامه روزانه اضافه کنید مخصوصا میان روز .با این کار شما 2200کالری را حذف می کنید .

4. مقدار مصرف شکلات خود را کاهش دهید نصف فنجان شکلات داغ را بنوشید و همراه با آن شیر بدون چربی استفاده کنید .به جای 2 تا ساندویچ صبحانه شکلاتی و یک لیوان پر شیر از یک سانویچ ویک لیوان شیر بی چربی استفاده کنید با این کار شما 3300کالری را حذف خواهید کرد.

5. به کسی پول ندهید برف‌های شما را پارو کند . این کار شاید نیم ساعت از وقت شما را بگیرد و یا داوطلب برای به گردش بردن سالمندان شوید آن هم یک بار در هفته و با این کار اول به خود کمک کنید و 900 کالری را حذف کنید .

6. به جای سیب زمینی سرخ کرده 3 روز در هفته همراه با ناهار شما میتوانید از سیب زمینی پخته شده با اندکی نمک و فلفل استفاده کنید البته مقدار آن را افزایش ندهید.و با این کار 1900 کالری را حذف کنید.

7. از پله استفاده کنید و منتظر آسانسور نباشید .بدانید که 5 دقیقه اضافی که شما براى بالا رفتن صرف مى کنید، 1100کالری شما را حذف می‌کند.

8.ورزش‌های سبکی را که از تلوزیون پخش می‌شود سه بار در هفته انجام دهید این حرکات سبک حکم 30 دقیقه ورزش را دارد و در طی این کار شما 2700 کالری حذف می‌کنید .

مجموع این کالری‌های از دست رفته 17500 کالری می‌شود . البته همه این مقادیر تقریبی است .  قبل از انجام این روند و تمرین‌های ورزشی آن با پزشک خود مشورت کنید .

 

نویسنده : دریا ; ساعت ۳:٥٠ ‎ب.ظ ; چهارشنبه ۱۳۸٩/۱/٤
    پيام هاي ديگران()   لینک



سيستم افزايش آمار ميهن لينك